divendres, d’octubre 28, 2011

Sopar homenatge a Toni Pinya.

Aquest any s'ha jubiltat en Toni Pinya Florit, mestre, company i amic de molts dels cuiners i cuineres que avui treballem tant a les cuina com a la docència.

Excel.lent persona, en Toni sempre ha treballat ensenyant tot el que sap, compartint i fent de la cuina mallorquina una bandera , que gràcies a ell avui oneja ben amunt.

Els qui hem tingut la sort de poder apendre d'ell, li devem moltíssim, ja que ... i usant les seves pròpies parules... hem aprés a humanitzat les coses... a treballar amb el cor i estimar allò que feim.

Jo ara estic treballant en la mateixa cuina on vaig tenir el plaer de tenir-lo com a professor ara fa quasi 25 anys (sic) i no hi ha dia que passi que no ensenyi als meus alumnes alguna cosa d'allò que vaig apendre del MESTRE PINYA.

Gracies Toni


El sopar que ferem a l'Institut i que cuinaren n'Aina Burgos i en Tolo Trias (AINERE), coordinat pels també bons amics Victor Calvo i Lluis Cardell.

En tenir un moment us pujo les fotos.